Мектеп №22 №22 Атайын жардамчы мектеп

Окуу-тарбиялык иштер

№22 атайын (жардамчы) мектептин окуу-тарбиялык иштерине 2018-2019 окуу жылындагы  көйгөй багытталган анализи.

 

Өткөн жылга коюлган маселелер Тапшырмаларды ишке ашыруу Чечиле элек маселелер Башкаруу чечимдери Прогноздоо
2016 жылдан бери мектеп жааматы “
таанып-билүү иш-аракети-  мүмкүнчүлүгү чектелген окуучулардын  коомдошуу  жана коомдук биригүү үчүн   негизги шарт”-деген теманын үстүндө иштеп келет.

Максаты: коррекциялык, педагогикалык, психологиялык жана медициналык багытындагы комплекстуу иш чаралардын жардамы аркылуу МЧБ ды коомдоштуруу.

Маселелер:

1.      Интеллектуалдык жактан жабыркаган окуучулардын окуутууга, тарбиялоого, коомго кошулууга шарт түзүү.

2.      Квалификациясын жогорулатуу, метептеги инновациялык иштерге катышуу аркылуу мугалимдердин профессионалдык компетентүлүгүн жогорулатуу.

3.      Окуучулардын жеке жана коомдук коопсуздука болгон мамилесин калыптандыруу.

4.      Ар түрдүү иш чаралар аркылуу окуучуларды эмгек билимдери жана көнүмдөрү менен камсыз кылуу.

5.      Окучулардын ийгиликтуу билим алуусуна  жана ата энелер менен эффективдүү кызматташтык үчүн шарттарды түзүү ;

 

6.       Спортттук мелдештер, маданий мекемелер менен таанышуу, шаардык сынактарга катышуу аркылуу окуучуларды мектептин коомдук иштерине тартуу.

7.       Окуу тарбиялык жана коррекциялык процессестерди маалымат менен камсыздоо.

Тематикалык, педагогикалык кеңештер:

2017-2018 окуу жылындагы мектеп иштеринин жыйынтыгы.

2018-2019 жаңы окуу жылына карата түзүлгөн келечек план.

2 Профессиолналдык ишмердуулукту жогорулатуу жолдору жана ыкмалары ”.

“Башталгыч класс жашындагы акыл эси кем окуучуларды кыргыз тилинде окутуунун негизги методтору”.

3.“Класс жетекчиледин тарбиялоо ишиндеги заманбап  технологияларды колдонуусу”.

Психологдун, соцпедагогтун жана ийирим жетекчилеринин иштери.

4,8 класстын окуучуларын бутуруу экзаменине откоруу жана окуу жылынын жыйынтыгы.

Ондуруш практикасы.

-«Психоло-педагогикалык коштоо иштерин өркүндөтүү” деген темада  психологиялык-педагогикалык семинар өткөрүү

– окуучулар менен коррекциялык сабактарды өтүү үчүн методикалык кенештерди иштеп чыгуу жана киргизүү

Педагогиккалык консилиум

-“5-классынын окуучуларынын жаны окуу шарттарына көнүүсү”.

“1 класстын окуучулары окуу процессине көнүүсү”

“4 классынын окуучуларынын башталгыч мектептен жогоркуга өтүүсү”

Методикалык кенешинин иштери:Жалпы билим беруу циклиндеги МКБашталгыч класстар МКЭмгек МК *мугалимдердин өз алдынча билим денгээлин жогорулатуу бюонча  темалар менен  иштоосуу.- Ачык сабактар жана алардын анализи

-Предметтик декадалар

-Ички козомол

-Мугалимдердин квалификациясын жогорулатуу

– Атайын мектептер  учун август конференциясына катышуу

– Күн баарына  бирдей  тийет” аттуу кол онорчулук конкурсуна катышуу-*”Сенин ден-соолугун озундун колунда” аттуу шаардык спартакиадага катышуу.-Футбол жумалыгында республикалык турнирге катышуу.

 

Ата-энелер менен иштешуу.

Ата-энелер чогулушу:

«Мумкунчулугу чектелген окуучулардын озгочолуктору»

«Уй булоодо балдарды колдоо жана жазалоо.»• ата-энелер менен иштөө.ата-энелер жана мугалимдер Экология:     “Ден соолугунун мүмкүнчүлүктөрү чектелүү балдардын өзгөчөлүктөрү”       “Колдоо жана үй-бүлөдөгү балдардын жазасы”, “Студенттер мектептин 1-класстан оздоштуруу.” Баланын укуктары жөнүндө Макулдашуу.   “Студенттик жашоодогу Менин күн тартибим”   “Коомдук олуттуу оорулар”  “Баланын психикасына тийгизген техникалар жөнүндө тийгизген таасири”, “үй-бүлөнүн психологиялык климат”.”Жашы жете элек өспүрүмдөрдүн кылмыштары алдын алуу”интеллектуалдык өнүгүүнүн көйгөйлүү менен студенттердин кесиптик жактан даярдоо актуалдуу проблемалары. Ишке кабыл алуу. “”Баланын психикасы боюнча үй-бүлөдөгү зомбулукка тийгизген таасири””Балдар үчүн психологиялык жактан колдоо кризиске кармалды” 

 

-Мектептин иштерине  ата-энелердин мотвациянын томондугу

-Методикалык китептердин жетишсиздиги

-Заманбап технологияларды эффективдуу колдонуда мугалимдердин тажрыйбасынын аздыгы.

-Ич ара сабактарга катышуунун аздыгы.

-Эмгек сабагында практикалык иштерди атккарууда мматериалдардын (темир,кездеме, жип,) жоктугу.

-Окуучулардын сабактан тышкары убакыт откоруусу

-Китептердин экилиги-30%

-Коррекциялык педагогика боюнча КБА

*Мумкунчулугу чектелген окуучуларды коомдоштуруу максатында  мугалимдер менен ата-энелердин биргеликте иштеши

*Оз ара сабактарга катышуу, жаны педагогикалых технологиялар жана квалификациясын жогорлотуу аркылуу педагогикалык ишмердуулугун которуу.

*МЧБ ды окутуу жана тарбиялоо методикаларын изилдоо багытында окутуу семинарды уюштуруу жана откоруу.

*Жаш мугалимдердин проффесионалдык денгээлин жогорулатуу максатында медокалык жардам корсотуу.

*Ай сайын административдик жыйын откозуу.

Мугалимдердин окуу-тарбия иштерин так пландоо.

*Майып балдар менен иштешкен шаар ичиндеги  атайын мектептер жана борборлор менен тажрыйба алмашуу.

*Педагогикалык жааматтын методикалык иш-аракетин жогорулатуу учун методикалык адабиятты толуктоо.

*Мектептин материалдык базасын керектуу заманбап жабдуулар менен жанылоону улантуу.

*Шаардык кол онорчулук  фестивалына катышуу.

*”Сенин ден-соолугун озундун колунда” аттуу шаардык спартакиадага катышуу.

·     Билим берүү жараянын өркүндөтүү үчүн шарттарды түзүү.• Материалдык-техникалык база бекемделген.• Мектептин иш чараларына ата-энелердин кызыгуусун арттыруу

·     Ар бир окуучуну «коштоо» учун бирдиктуу система тузуу

• Ар бир окуучуга оз ойун билдирүү үчүн шарттарды түзүү·     Ар тараптуу өнүгүү жана кемчиктерди компенсациялоо негизинде коомго аралашууга жөндөмдүү инсанды өнүктүрүү.•Конкуренцияга  жөндөмдүү мектеп имиджин түзүү.

№22 атайын жардамчы мектепте оку-тарбиялык иштерге арналган көптөгөн иш чаралар өткөзүлүп турат. Иш чаралардын негизги максаттары болуп;  интеллектуалдык жактан жабыркаган окуучуларды коомдоштуруу; жаңы усулдарды колдонуу менен окуучуларды кабыл алуусун өүктүрүү, маданий иш чараларга катыштыруу. аларды дени сак жашоого, эмгекти сүйүүгө үйрөтүү.Окуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштер